Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 31 januari 2014

Hej alla fina! Måste säga att jag trivs så fantastiskt bra i min nya lokal! Ja, ny och ny, nu har jag varit här i 4 månader och det känns som ett hem. Rummen byter skepnad då och då beroende på vilka möbler jag säljer. Så det blir nya rum då och då. Det är jättekul! Idag snöar och blåser det här i Västervik. En och annan kund kommer in emellanåt, men det är ingen rusch. Jag passar på att sortera papper i pärmar, städa, måla möbler och beställa nya varor. Jag var på Formex-mässan för ett par veckor sedan och laddade med kataloger och hemsidor. Sen måste man ju tyvärr sålla för man kan ju inte köpa ALLT! Men mycket fint kommer att droppa in efter hand... Jag har redan fått hem kläder från Jeanne ´d Arc, men de flesta kommer till våren. Sååå fina! Ni får en tjuvkik, men det är bara på dem upphängda, jag ska ta bilder på dem på en fin tjej sen. Eftersom jag skriver här så sällan får ni lite nya bilder från butiken också. Vill ni ha nyheter snabbare så följ Vita Magasinet på Facebook. Se höger sida. Passa på att utnyttja vädret och kryp upp i soffan framför brasan eller tända ljus och mys med en bok eller en film. Titta in på webshopen så hittar du fina böcker att mysa med! (www.vitamagasinet.se) Kramar från Inggun

Inga kommentarer: