Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 20 mars 2014

Facebook och Instagram

Hej alla fina! Tyvärr är det inte ofta jag är här och bloggar numera. Det beror på tidsbrist, det tar lite tid att ta bilder och lägga in i datorn och visa. Då går det ju fortare med Facebook och Instagram, så där kan ni också följa butik Vita Magasinet. Nu har jag också gjort om hemsidan så man kan se den i mobilen också. Där kan du även handla från webshopen. Men nu passar jag på att visa lite bilder från butiken.

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Vad roligt att du kikade in till mig! Jag kommer snart att göra ett inlägg där jag berättar att jag kommer att uppdatera listan med Smultronställen och efterlysa tips inför kommande säsong. Då ska jag lägga till din butik också, men för säkerhets skull påminn mig gärna igen;-) Nu ska jag kika in i din webshop! Ha det gott!
Kram,
Regina

Ps. Jag har varken insta eller fejjan så jag hoppas du gör något inlägg då och då på din blogg=)

Anna sa...

Ja, det går nog fortare med Facebook och instagram. Jag har inte tagit det steget utan håller mig till bloggen. Men visst tar det tid och blir inte så ofta numera...
Underbart fina saker visar du! Ha en fin vecka, antar att våren kommit till Västervik också!
Kram Anna